Działalność dydaktyczna
.
Zakład koordynuje i realizuje program dwóch specjalności na studiach stacjonarnych:
Marketing Międzynarodowy (studia licencjackie)
Studia licencjackie przygotowują studentów do aktywnego kreowania i wdrażania strategii marketingowych na różnych rynkach, często międzynarodowych. Program łączy solidne podstawy marketingu z realnymi wyzwaniami i przykładami praktyki rynkowej.
🌍 Kluczowe realizowane przedmioty:
-
Badania marketingowe.
-
Techniki prezentacji biznesowej.
-
Produkt, marka i polityka cenowa.
-
Wskaźniki marketingowe.
-
Komunikacja marketingowa.
-
Sprzedaż i negocjacje.
-
Marketing usług.
-
eMarketing
-
Symulacje rynkowe.
-
Postępowanie nabywców.
✅ Dla kogo?
➡️ Dla osób zainteresowanych marketingiem, komunikacją marketingową, zarządzaniem marką na każdym szczeblu (lokalnym, regionalnym, krajowym i międzynarodowym)
➡️ Dla tych, którzy chcą integrować wiedzę z marketingu ze światem biznesu.
➡️ Dla osób otwartych na współpracę międzykulturową oraz wyzwania dynamicznie zmieniającego się rynku.
Międzynarodowe Strategie Marketingowe (studia magisterskie)
Studia magisterskie pogłębiony program przeznaczony dla osób zainteresowanych strategicznym wymiarem marketingu w kontekście międzynarodowym. Umożliwia rozwój kompetencji menedżerskich i analitycznych, przygotowując do ról liderów, konsultantów lub badaczy w obszarze marketingu na każdym szczebli.
🌐 Kluczowe realizowane przedmioty:
-
Marketing ekologiczny.
-
Controlling w marketingu.
-
Data mining.
-
Całościowa identyfikacja.
-
Gry strategiczne.
-
Marketing B2B.
-
Strategie marketingowe.
-
Psychologia w marketingu.
-
Metody public relations.
-
Systemy dystrybucji.
-
Marketing w Internecie.
-
Marketing relacyjny.
-
Design thinking w kreowaniu produktu.
✅ Dla kogo?
➡️ Dla osób zainteresowanych kierowaniem strategii marketingowych, tworzeniem nowych produktów, w firmach o zakresach międzynarodowych.
➡️ Dla osób aspirujących do kariery managerskiej w marketingu globalnym lub konsultingu.
➡️ Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w projektach i współpracować z praktykami biznesu.