Wizyta studyjna w LemonMedia
W dniu 9 czerwca 2025 roku studenci specjalności Marketing Międzynarodowy i członkowie Studenckiego Koła Marketingu SigMarketing pod opieką dra Marcina Krzaczka i dra Marka Reysowskiego wzięli udział w wyjątkowych warsztatach marketingowych zorganizowanych w siedzibie agencji marketingowej LemonMedia.
W trakcie kilkugodzinnych warsztatów studenci mieli możliwość doświadczyć, jak w praktyce wygląda praca w międzynarodowej agencji marketingowej, a także bezpośrednio uczestniczyć w jej działaniach.
Studenci stworzyli koncepcję i nagrali rolkę promocyjną dla marki sprzedającej nieruchomości, wymyślali slogany reklamowe podczas dynamicznych burz mózgów, pracowali nad strategią promocyjną dla nieoczywistych zestawień, analizowali, jak dobierać influencerów do różnych etapów kampanii – kto i kiedy będzie najlepszym wyborem, a także jak dobrać influencera do wizerunku firmy. To była niesamowita okazja do zdobycia praktycznego doświadczenia i spojrzenia na marketing z perspektywy agencji.
Serdeczne podziękowania dla zespołu LemonMedia za ciepłe przyjęcie i podzielenie się ze studentami zarówno wiedzą teoretyczną, jak i praktycznymi poradami.
„Kontakt z najmłodszym pokoleniem marketerów jest dla nas bardzo ważny, dlatego stawiamy na rozwój programów stażowych. Współpracę z Uniwersytetem Gdańskim traktujemy jako perspektywiczną i rozwojową – podsumował to spotkanie Michał Lauterbach, prezes Zarządu Lemon Media Sp. z o.o.
Wizytę studencką w agencji LemonMedia zorganizował dr Marcin Krzaczek z Katedry Biznesu Międzynarodowego.