Zajęcia z praktykami
W dniu 7 maja 2025 roku studenci specjalności Marketing Międzynarodowy na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze wzięli udział w praktycznych zajęciach przeprowadzonych przez Aleksandrę Wolską, Social Media Manager w agencji digital marketingowej LemonMedia.
Zajęcia dotyczyły bardzo aktualnej tematyki nowych trendów w kampaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem współprac biznesowych z liderami opinii. Autorka prezentacji w bardzo ciekawy sposób przedstawiła zarys teoretyczny tego typu działań, wskazała rozliczne korzyści z nich wynikające, a także omówiła kilka interesujących studiów przypadków współprac biznesowych na linii przedsiębiorstwa – liderzy opinii z portfolio agencji LemonMedia, zarówno dotyczących działań przedsiębiorstw zagranicznych na polskim rynku, jak i polskich firm na rynkach zagranicznych.
Wydarzenie było dla studentów cenną okazją do poznania praktycznych aspektów tworzenia i realizowania kampanii marketingowych. Studenci mogli skonfrontować wiedzę teoretyczną z realnymi wyzwaniami i rozwiązaniami stosowanymi przez praktyków biznesu. Spotkanie zakończyło się sesją pytań i odpowiedzi oraz krótką refleksją na temat kierunków zmian w kampaniach marketingowych i stojących przed nimi wyzwań.
„Kontakt z najmłodszym pokoleniem marketerów jest dla nas bardzo ważny, dlatego stawiamy na rozwój programów stażowych. Współpracę z Uniwersytetem Gdańskim traktujemy jako perspektywiczną i rozwojową – podsumował to spotkanie Michał Lauterbach, prezes Zarządu Lemon Media Sp. z o.o.
Wizytę przedstawicielki agencji Lemon Media na zajęciach dla studentów specjalności Marketing Międzynarodowy zorganizował dr Marcin Krzaczek z Katedry Biznesu Międzynarodowego.