Konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Ekonomiki Transportu

Dziekan Wydziału Ekonomicznego dr hab. Wojciech Bizon  profesor Uniwersytetu Gdańskiego, z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Gdańskiego, ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Ekonomiki Transportu

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1571 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r. (ze zm.)
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 23 czerwca 2025 r., godz. 10.00.
 
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
100% etatu, umowa o pracę na czas określony od 1.10.2025 r. do 30.09.2026 r. (jeden rok akademicki, z możliwością przedłużenia umowy); wysokość wynagrodzenia – według Regulaminu wynagrodzeń UG; oferujemy wsparcie organizacyjne i finansowe rozwoju naukowego.
 
TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: do 2 lipca 2025 r.
 
WARUNKI KONKURSOWE:

  • tytuł zawodowy magistra w dziedzinie nauk społecznych
  • znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym przygotowanie i prowadzenie zajęć w ramach pensum dydaktycznego (certyfikowana, gdy nie jest to język ojczysty);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym przygotowanie i prowadzenie zajęć w ramach pensum dydaktycznego (certyfikowana, gdy nie jest to język ojczysty);
  • udokumentowany oryginalny dorobek naukowy w czasopismach recenzowanych, w tym także w języku angielskim i/lub autorstwo/współautorstwo monografii;
  • sprecyzowane zainteresowania dotyczące zagadnień ekonomicznych i biznesowych w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym transportu i mobilności oraz gospodarki morskiej (szeroko rozumianego sektora blue economy);
  • udokumentowane kierowanie projektami naukowymi finansowanymi ze środków zewnętrznych (w tym dla młodych naukowców);
  • posiadanie doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w języku angielskim;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • oczekiwana osoba ze statusem doktoranta Szkoły Doktorskiej w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinach ekonomia i finanse lub nauki o zarządzaniu i jakości,
  • chęć doskonalenia warsztatu naukowego i dydaktycznego;
  • predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej;
  • zobowiązanie się do prowadzenia badań naukowych i rozpowszechniania wyników prac badawczych;
  • zobowiązanie się do przygotowania i prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku angielskim.

 
Podstawowy zakres obowiązków:

  • praca w pełnym wymiarze godzin dla stanowiska asystenta;
  • przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku angielskim w ramach pensum dydaktycznego;
  • inicjowanie i realizacja prac badawczych w obszarze naukowym katedry;
  • realizacja prac organizacyjnych na rzecz katedry.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w sekretariacie Katedry Ekonomiki Transportu, Wydział Ekonomiczny UG, ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot, w pok. A134 (kontakt: tel. 58 523 11 90  lub e-mail: til@ug.edu.pl ) następujących dokumentów:

  1. Podanie o zatrudnienie (skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego);
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie: https://ug.edu.pl/pracownicy/strony_jednostek/dzial_kadr);
  3. Kopia dyplomu uzyskania stopnia doktora nauk ekonomicznych;
  4. Informacja o dorobku naukowym i dydaktycznym;
  5. Inne informacje, które zdaniem kandydata mogą decydować o powodzeniu w postępowaniu konkursowym.

    W przypadku stwierdzenia braków w nadesłanych dokumentach lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji o kandydacie Komisja konkursowa może wezwać kandydatów do ich uzupełnienia.

    Prosimy o umieszczenie w podaniu o zatrudnienie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji postępowania konkursowego na stanowisko adiunkta w Katedrze Transportu i Handlu Morskiego na Wydziale Ekonomicznym,  zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ponadto oświadczam, iż zostałem/am poinformowany/a o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

  6. Organizator konkursu:
    • skontaktuje się z wybranymi osobami, które złożą dokumenty aplikacyjne. Oferty nadesłane pocztą nie będą odsyłane;
    • zastrzega sobie prawo zaproszenia wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną;
    • zastrzega sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
    • Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

  1. Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 119 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz art. 2 1 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji .
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści swoich danych,
    2. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
    3. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
    4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
    6. prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
View changelog

Submitted on pt., 05/23/2025 - 15:50 by Waldemar Kuczewski Changed on pt., 05/23/2025 - 16:28 by Waldemar Kuczewski