Współpraca z Nordhausen University of Applied Sciences w ramach Intensive Digital Marketing
W dniach 31 marca – 4 kwietnia 2025 r. na Wydziale Ekonomicznym UG gościliśmy studentów oraz kadrę akademicką z Nordhausen University of Applied Sciences (Hochschule Nordhausen) z Niemiec. Wizyta była częścią kursu Intensive Digital Marketing w ramach krótkoterminowych mobilności programu Erasmus+.
Studenci z Nordhausen University of Applied Sciences wraz ze studentami III roku kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, specjalności Marketing Międzynarodowy oraz Międzynarodowa Ekonomia Menedżerska w międzynarodowych grupach łączących osoby z Indii, Niemiec i Polski, wspólnie realizują projekty Digital Marketing w tematach takich jak: wspieranie młodych osób w wyborze ścieżki edukacyjnej, zrównoważony transport towarowy, ekologiczne zakupy oraz finansowanie niezależnych projektów filmowych.
Zajęcia merytoryczne prowadzą: prof. Jan Millemann (marketing cyfrowy, wdrażanie innowacji, zarządzanie zmianą, dr Fabian Schmitz (marketing), prof. Joanna Bednarz (zarządzanie marką, Design Thinking), dr Marcin Krzaczek (digital marketing) i dr Aleksandra Aziewicz (marketing w social media, Design Thinking). Integralnym elementem programu są warsztaty z zakresu e-marketingu, prowadzone przez specjalistów z firmy JohnnyBros, poświęcone tematyce SEO i SEM.
Program wizyty obejmował również zwiedzanie Trójmiasta: Głównego Miasta Gdańska (z licencjonowanym przewodnikiem), Muzeum II Wojny Światowej, Sopotu oraz centrum Gdyni.
Wizyta stanowi kontynuację długoletniej współpracy między Wydziałem Ekonomicznym a Nordhausen University of Applied Sciences. Kolejnym etapem wspólnego projektu będzie wizyta studentów Wydziału Ekonomicznego UG w Nordhausen University of Applied Sciences, planowana na maj 2025 r. Będzie to druga część kursu Intensive Digital Marketing.