Edukacja i odpowiedzialność w świecie konsumpcji

Monografia „Świadomy konsument. Kształtowanie i różnice świadomości konsumenckiej” autorstwa dr Małgorzaty Ławreszuk analizuje, jak kształtuje się świadomość konsumencka i jakie czynniki wpływają na odpowiedzialne decyzje zakupowe. Autorka podkreśla znaczenie edukacji konsumenckiej, krytycznego myślenia i troski o środowisko w budowaniu postaw sprzyjających zrównoważonemu rozwojowi. Publikacja łączy refleksję teoretyczną z analizą porównawczą poziomu świadomości konsumentów w wybranych krajach europejskich.

Książka dostępna w księgarni online: Świadomy konsument. Kształtowanie i różnice świadomości konsumenckiej - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

 

Okładka książki Świadomy konsument. Kształtowanie i różnice świadomości konsumenckiej

View changelog

Submitted on pt., 10/31/2025 - 10:48 by Waldemar Kuczewski Changed on pt., 10/31/2025 - 10:51 by Waldemar Kuczewski