Spotkanie z Praktyką Logistyki

Spotkanie z Praktyką Logistyki

 

Naukowe Koło Logistyki zaprasza na kolejne Spotkanie z Praktyką Logistyki, które odbędzie się 8 stycznia o 9:45 w sali C301. Tym razem w roli w prelegentów wystąpią przedstawiciele IKEA Purchasing Services Poland Sp. z o.o.

Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim

 

Jarosław Wierzbicki Jarosław Wierzbicki - Supply Operations Developer.

Doświadczony specjalista w obszarze łańcucha dostaw z udokumentowanymi sukcesami w planowaniu transportu, zarządzaniu współpracą z interesariuszami oraz realizacji dostępności asortymentu. Dzięki szerokiemu doświadczeniu w logistyce prowadzi zróżnicowane projekty mające na celu poprawę efektywności oraz dokładności bazowych danych logistycznych. Jego wiedza w zakresie koordynacji i komunikacji z interesariuszami zapewnia sprawne funkcjonowanie procesów oraz zgodność realizacji celów.

 

 

Mikołaj Korczak Mikołaj Korczak – Business Developer

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od początku kariery związany z sektorem transportowym, od 4,5 roku w IKEA. Obecnie pełni rolę Business Developera  w kategorii transportu lądowego, koncentrując się na identyfikacji i wykorzystaniu możliwości rozwoju w sektorze transportowym.

 

 

Ikea Purchasing Services Poland

 

O przedsiębiorstwie:

Ikea Purchasing Services Poland to przedsiębiorstwo odpowiedzialne za zakupy materiałów oraz zdolności produkcyjnych niezbędnych do wytwarzania produktów wyposażenia wnętrz i żywności.

Organizacja Supply Chain Operations, będąca częścią Ikea, zatrudnia 700 współpracowników i łączy klientów z produktami IKEA w sposób prosty, przystępny cenowo i zrównoważony. Dostarczamy doskonałe rozwiązania transportowe i logistyczne zarówno obecnie, jak i w przyszłości, optymalizując rozwiązania uzupełniania zapasów, definiując potrzeby dotyczące przepustowości przepływu towarów, zarządzając przepływem towarów, pozyskując i rozwijając zdolności transportowe i logistyczne oraz prowadząc i zabezpieczając jakość dostaw.

Przyczyniamy się do zadowolenia klientów, zapewniając dostępność produktów, dostarczając najniższe koszty w dłuższej perspektywie, działając na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz gwarantując odpowiednią jakość wszystkich usług.

Tematyka spotkania:

"Łańcuch dostaw IKEA –jak działamy".

Poznaj kluczowe elementy i procesy, które napędzają globalny łańcuch dostaw IKEA. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat logistyki oraz planowania transportu, które zapewniają efektywność operacyjną. Dodatkowo, sesja podkreśli znaczenie współpracy z interesariuszami oraz ciągłe usprawnienia w zakresie zrównoważonego rozwoju i efektywności kosztowej w łańcuchu dostaw.

 

 

 

 

 

View changelog

Submitted on wt., 12/31/2024 - 20:54 by Waldemar Kuczewski Changed on czw., 01/09/2025 - 14:41 by Waldemar Kuczewski