Erasmus+

Wyjazd studyjny pracowników uczelni

W ramach grantu Erasmus+ istnieje możliwość złożenia aplikacji na mobilność w wymiarze 1 tygodnia w okresie 3-8 kwietnia 2017 r. Projekt dotyczy współpracy w zakresie usług edukacyjnych i zakłada wyjazd studyjny pracowników uczelni. Jednym z celów wyjazdu jest zapoznanie się ze strategią i doświadczeniem w rozwijaniu usług edukacyjnych. 

Zgodnie z założeniami projektu pracownicy aplikujący  powinni spełniać następujące kryteria:
- posiadanie co najmniej stopienia doktora i staż powyżej 5 lat z doświadczeniem prowadzenia zajęć w języku angielskim,
- doświadczenie związane z promocją usług dydaktycznych,
- pełnienie funkcji kierownika programów prowadzonych w języku angielskim na poziomie executive, oznaczające realny wpływ na udoskonalenie modelu nauczania dostosowującego kwalifikacje i umiejętności absolwentów do potrzeb zmieniających się warunków międzynarodowego otoczenia gospodarczego,
- praca na rzecz programów Erasmus.

Aplikacja powinna zawierać szczegółową propozycję wykładu oferowanego na uczelni zagranicznej i oczekiwanych rezultatów podniesienia kompetencji dydaktycznych.

Aplikacje proszę składać drogą mailową na adres koordynatora projektu dr hab. Krystyny Żołądkiewicz, prof. nadzw. (ekokz@ug.edu.pl) do dnia 12 lutego 2017 r. 

View changelog

Submitted on pt., 02/03/2017 - 00:00 by Importer Automatyczny Changed on pt., 09/13/2024 - 11:09 by Importer Automatyczny