Harmonogram działań

Harmonogram udzielania wsparcia w projekcie

Logo FE                                                                             Logo UE

 

 

Wszystkie zajęcia będą miały miejsce na terenie Wydziału Ekonomicznego.

 

 

 

Działania podnoszące kompetencje dydaktyczne kadry uczelni w zakresie innowacyjnych umiejętności dydaktycznych – design thinking (Moderator Design Thinking)

  • 11-15 września 2017 r. godz. 9.00-16.00 (łącznie 35h), sala C-301

 

 

 

Działania podnoszące kompetencje dydaktyczne kadry uczelni w zakresie prowadzenia dydaktyki w języku obcym Teaching English for Professional Purposes (wykłady i konwersatoria prowadzone przez lektorów Studium Języków Obcych)

  • Semestr zimowy 2017/2018, październik 2017 - styczeń 2018 (grupa 1, I etap) - wtorki w godzinach przedpołudniowych

    Wykłady: 10, 17 i 24 października 2017 r. godz. 9.00-10.30, sala B620, prowadzący: mgr David Gagan

    Konwersatoria w grupach: listopad 2017 - styczeń 2018 wtorki godz. 9.00-11.15

    Sala B510: mgr Barbara Lubich-Pyrzowska
    Sala B620: mgr David Gagan
    Sala B621: mgr Beata Pawłowska

    Terminy konwersatoriów:

    7, 14, 21 i 28 listopada, 5, 12 i 19 grudnia, 9, 16 i 23 stycznia (łącznie 24h w każdej grupie, szczegółowy rozkład zajęć w grupach wg ustaleń z lektorem)

 

  • Semestr letni 2017/2018, luty – czerwiec 2018 (grupa 2, I etap)

    Wykłady – luty – marzec 2018 (6h)
    20 lutego, 27 lutego i 6 marca 2018 r., godz. 9.15-10.45, sala B620, prowadzący: mgr David Gagan

    Konwersatoria w grupach: marzec – czerwiec 2018, wtorki godz. 9.00-11.15

    Sala B510: mgr Barbara Lubich-Pyrzowska
    Sala B617: mgr Beata Pawłowska
    Sala B620: mgr David Gagan

    Terminy konwersatoriów:

    13, 20 i 27 marca, 10, 17 i 24 kwietnia, 8, 15 i 22 maja, 5 czerwca (łącznie 24h w każdej grupie, szczegółowy rozkład zajęć w grupach wg ustaleń z lektorem)

 

  • Semestr zimowy 2018/2019, październik 2018 - styczeń 2019 (grupa 1, II etap)

             Wykłady (6h):
             9, 16 i 23 października 2018 r., godz. 9.15-10.45, sala B620, prowadzący: mgr David Gagan

            

             Konwersatoria w grupach: listopad 2018 - styczeń 2019 wtorki godz. 9.15-11.15

             Sala B508: mgr Barbara Lubich-Pyrzowska
             Sala B620: mgr David Gagan
             Sala B617: mgr Beata Pawłowska

  • Semestr letni 2018/2019, luty – maj 2019 (grupa 2, II etap)

    Wykłady – luty 2019 (6h) - prowadzący: mgr David Gagan
    20 lutego 2019 r., sala B620 (3h)
    26 lutego 2019 r. sala B620 (3h)

    Konwersatoria w grupach: marzec – maj 2019, wtorki godz. 9.00-11.15 (3h)

    Sala B508: mgr Barbara Lubich-Pyrzowska
    Sala B617: mgr Beata Pawłowska
    Sala B620: mgr David Gagan

    Terminy konwersatoriów: 5, 12, 19 i 26 marca, 2, 9, 16 i 23 kwietnia (łącznie 24h w każdej grupie, szczegółowy rozkład zajęć w grupach wg ustaleń z lektorem)
    *7 maja – termin dodatkowy w przypadku przełożenia zajęć w ww. terminach

 

 

 

Działania podnoszące kompetencje dydaktyczne kadr uczelni w zakresie umiejętności informatycznych, w tym posługiwania się profesjonalnymi bazami danych i ich wykorzystania w procesie kształcenia - szkolenie umiejętności informatycznych w zakresie wykorzystania programu Statistica w zaawansowanych analizach danych.

 

10 godz. wykładów oraz 40 godz. ćwiczeń w laboratoriach komputerowych 

 

  • Semestr zimowy 2017/2018, październik 2017 – styczeń 2018

    Wykład – piątek 6 października 2017 r. (5h), godz. 9.00 – 13.30, sala C304, prowadzący: dr Michał Suchanek

    Ćwiczenia w laboratoriach komputerowych, październik 2017 - styczeń 2018 (łącznie po 20h w każdej grupie ćwiczeniowej), w godzinach 9.15-10.45, 11.00-12.30.

    Zajęcia ćwiczeniowe odbywać się będą w terminach:

    Grupa 1: 20 października, 24 listopada, 1 grudnia, 12 i 26 stycznia, prowadzący: dr Dagmara Wach, sala C304
    Grupa 2: 13 i 27 października, 17 listopada, 8 grudnia, 19 stycznia, prowadzący: dr Dagmara Wach, sala B507
    Grupa 3: 13 i 27 października, 8 grudnia, 15 grudnia, 19 stycznia, prowadzący: dr Michał Suchanek, sala C304

 

  • Semestr letni 2017/2018,luty 2018 – maj 2018

    Wykład – 23 lutego 2018 r. (5h), godz. 9.00-10.30, 10.45-13.00, sala C304, prowadzący: dr Michał Suchanek

    Ćwiczenia w laboratoriach komputerowych, marzec – czerwiec 2018 (łącznie po 20h w każdej grupie ćwiczeniowej, 4 dni x 5 h), sale C304 i B507 w godzinach: 9.15-10.45, 11.15-13.30

    Ćwiczenia w laboratoriach komputerowych odbywać się będą w terminach:

    Grupa 1: 9 marca, 13 kwietnia, 27 kwietnia, 18 maja, prowadzący: dr Dagmara Wach, sala C304
    Grupa 2: 2 marca, 23 marca, 20 kwietnia, 11 maja, prowadzący: dr Dagmara Wach, sala B507
    Grupa 3: 2 marca, 23 marca, 20 kwietnia, 11 maja, prowadzący: dr Michał Suchanek, sala C304

 

 

 

Działania podnoszące kompetencje dydaktyczne kadr uczelni w zakresie umiejętności informatycznych, w tym posługiwania się profesjonalnymi bazami danych i ich wykorzystania w procesie kształcenia - szkolenie umiejętności informatycznych w zakresie wykorzystania zaawansowanych funkcji programu Excel w analizie danych.

 

15 godz. ćwiczeń (kurs 3-dniowy) w laboratoriach komputerowych 

 

Grupa 1:

  • 13 i 28 czerwca 2018 r. - godz. 9.15-13.30, sala B 503
  • 21 czerwca 2018 r. - godz. 8.30-12.30, sala B 503

Grupa 2:

  • 24, 25 i 26 września 2018 r. - godz. 9.15-13.30, sala B 503

    Zajęcia w dniu 26 września 2018 r. nie odbędą się z powodu choroby wykładowcy i są przeniesione na piątek 26 października 2018 r. godz. 9.15-13.30, sala B 503.

Grupa 3:

  • 5, 12 i 19 października 2018 r. - godz. 9.15-13.30, sala B 503

 

 

   

Działania podnoszące kompetencje dydaktyczne kadry uczelni w zakresie innowacyjnych umiejętności dydaktycznych (metoda case study).

  • Szkolenie podstawowe 1-dniowe 8 godz. zajęć (X-XI 2018)

            Terminy:
           
            09.11.2018 r. godz. 9.00-16.00, sala C303
            16.11.2018 r. godz. 9.00-16.00, sala C303
            30.11.2018 r. godz. 9.00-16.00, sala C303
 

  • Szkolenie zaawansowane 2-dniowe 12 godz. zajęć (I-III 2019)

    Terminy:

    08.02.2019 r. godz. 9.00-14.00 oraz 20.02.2019 r. godz. 9.00-14.00, sala C303
    01.03.2019 r. godz. 9.00-14.00 oraz 22.03.2019 r. godz. 9.00-14.00, sala C303
    08.03.2019 r. godz. 9.00-14.00 oraz 29.02.2019 r. godz. 9.00-14.00, sala C303

      

 

 

Rekrutacja uczestników do projektu

  • Rekrutacja podstawowa:
    • zadania 1-4:     2-7 września 2017 r.
    • zadanie 5:        2-5 września 2017 r.
       
  • Rekrutacja uzupełniająca (zadania 1-4): 20-21 września 2017 r.

 

 

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020

 

 

View changelog

Submitted on pt., 08/23/2024 - 11:27 by Waldemar Kuczewski Changed on pt., 08/23/2024 - 14:10 by Waldemar Kuczewski