Konkurs na stanowisko asystenta
Dziekan Wydziału Ekonomicznego dr hab. Wojciech Bizon profesor Uniwersytetu Gdańskiego, z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Gdańskiego, ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Rynku Transportowego.
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 15 czerwca 2025 r., godz. 12.00 (CET)
WARUNKI ZATRUDNIENIA: 100% etatu, umowa o pracę na czas określony od 1.10.2025 r. do 30.09.2026 r. (jeden rok akademicki, z możliwością przedłużenia umowy) / umowa zlecenia od 01.10.2025 do 15 lutego 2026, a następnie umowa na czas określony na 1 rok, z możliwością przedłużenia ; wysokość wynagrodzenia – według Regulaminu wynagrodzeń UG; oferujemy wsparcie organizacyjne i finansowe rozwoju naukowego oraz udział w szkoleniach.
TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: do 20 czerwca 2025 r.
WARUNKI KONKURSOWE:
- tytuł zawodowy magistra w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinach dotyczących biznesu, ekonomii, zarządzania, transportu, logistyki, marketingu, statystyki lub ekonometrii;
- oczekiwana osoba ze statusem doktoranta Szkoły Doktorskiej w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse lub zarządzanie i jakość;
- sprecyzowane zainteresowania dotyczące zagadnień ekonomicznych, biznesowych lub zarządczych, w tym związanych z problematyką: transportową / marketingową / środowiskową / ekonometrią / statystyką;
- mile widziane zainteresowanie transportem lotniczym;
- wysoki poziom zdolności analitycznych i komunikacyjnych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- zobowiązanie się do pisania publikacji naukowych w języku angielskim, min. 1 publikacja w ciągu roku kalendarzowego;
- zobowiązanie się do przygotowania i prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku angielskim;
- udokumentowane publikacje naukowe;
- umiejętność pracy zespołowej, chęć doskonalenia warsztatu naukowego i dydaktycznego;
- umiejętność jednoczesnego prowadzenia kilku projektów naukowych i dydaktycznych;
- znajomość programów informatycznych w stopniu umożliwiającym zastosowanie ich w pracy naukowej, dydaktycznej i organizacyjnej;
- wysoka ocena rozmowy kwalifikacyjnej.
Podstawowy zakres obowiązków:
- praca w pełnym wymiarze godzin dla stanowiska asystenta;
- przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych, w tym w języku angielskim, w ramach pensum dydaktycznego;
- inicjowanie i realizacja prac badawczych w obszarze naukowym Katedry Rynku Transportowego ;
- realizacja prac organizacyjnych na rzecz Katedry Rynku Transportowego i Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Oferujemy:
- udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji oraz we współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi;
- możliwość szybkiego rozwoju;
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji;
- pracę w międzynarodowym środowisku;
- możliwość wyjazdów służbowych w kraju i zagranicą.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w sekretariacie Katedry Rynku Transportowego, Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Gdański, ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot, w pok. A 134 lub e-mail: til@ug.edu.pl następujących dokumentów:
- Podanie o zatrudnienie (skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego) (dostępny na stronie: https://ug.edu.pl/strona/47117/przed-zatrudnieniem);
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie: https://ug.edu.pl/strona/47117/przed-zatrudnieniem);
- Kopia dyplomu uzyskania tytułu zawodowego magistra;
- Informacja o dorobku naukowym i dydaktycznym;
- Inne informacje, które zdaniem kandydata mogą decydować o powodzeniu w postępowaniu konkursowym.
Prosimy o umieszczenie w podaniu o zatrudnienie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji postępowania konkursowego na stanowisko asystenta w Katedrze Rynku Transportowego, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ponadto oświadczam, iż zostałem/am poinformowany/a o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Organizator konkursu:
- skontaktuje się z wybranymi osobami, które złożą dokumenty aplikacyjne (złożone dokumenty nie będą odsyłane);
- może wezwać kandydata do uzupełnienia dokumentów lub podania dodatkowych informacji;
- zastrzega sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty;
- zastrzega sobie prawo zaproszenia wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną;
- zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.
KLAUZULA INFORMACYJNA
- Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
- Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 119 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz art. 2 1 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji .
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
- Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
- Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
- prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
- prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.