dr hab. Anna Maria Nikodemska-Wołowik, prof. UG

stanowisko:
prof. UG
funkcja:
zastępca dyrektora instytutu
telefon:
58-523-1394
tel. sekretariat:
1390
nr pokoju:
219
Inne funkcje:

kierownik Zakładu TMiS i Studiów Podyplomowych Marketing Międzynarodowy, członek Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów i Komisji ds. Etyki Badań Naukowych

 

 

 

Informacje dla studentów

Przykłady tematów prac magisterskich, napisanych pod moim kierunkiem:

"Uwarunkowania decyzji zakupowych podejmowanych przez przedstawicieli POKOLENIA Z"

"Kampania negatywna jako narzędzie wykorzystywane w marketingu politycznym"

"Nawyki żywieniowe popularyzowane w działaniach promocyjnych skierowanych do dzieci i młodzieży"

"Uwarunkowania rozwoju rynku polskich niezależnych wytwórni fonograficznych"

"Wywoływanie silnych emocji jako technika perswazji w reklamie społecznej"

"Problemy nieuczciwej konkurencji i własności intelektualnej w promocji"

"Osobowość marki jako wyraziciel tożsamości jej odbiorcy"

"Celowe eksponowanie wady produktu w procesie komunikacji marketingowej"

"Sprzedaż osobista jako element promocji usług bankowych"

"Polityka cenowa w usługach hotelarskich w Polsce"

"Rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu"

"Rola marketingu w zarządzaniu projektami międzynarodowych wydarzeń kulturalnych"

"Społeczna odpowiedzialność biznesu a kreowanie przewagi konkurencyjnej"

INTERNATIONAL  BUSINESS

"Financial and non-financial motivation in the workplace"

"The influence of natural disasters on world economy"

"GMO in contemporary agriculture - dimensional analysis"

"The role of distribution and communication channels in retail banks in Poland"

"The airline world market in a passenger transport with a special attention to Spain"

"Marketing aspects of the real estate market in the international environment"

Consumer Behaviour
Postępowanie nabywców