Z jakiej literatury korzysta się na specjalnościach?

 

Książki

  • P. Doyle - Marketing wartości. Felberg, Warszawa 2003
  • Marketiing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Pr. zb. pod red. L. Garbarskiego, PWE, Warszawa 2011
  • S. Kaczmarczyk - Badania marketingowe. Metody i techniki, P.W.E., Warszawa 2011.
  • J. Kall - Reklama, P.W.E., Warszawa 2002.
  • J.Kall - Silna marka. PWE. Warszawa 2001
  • Komunikacja marketingowa - praca zbior. pod red. M.Rydla. ODDK, Gdańsk. 2001
  • P. Kotler, K.L. Keller - Marketing, Rebis 2012.
  • J-J. Lambin - Strategiczne zarządzanie marketingowe. P.W.N.,Warszawa 2001
  • Marketing - studia przypadków. Pr.zb. pod red. A.Nikodemskiej-Wołowik. Uniwersytet Gdański. Sopot 2002
  • W.Ollins - O marce. Inst.Marki Polskiej. Warszawa 2004
  • J.T. Russell, W.R. Lane - Reklama. Felberg. Warszawa. 2000
  • M.Rydel - Podręczny leksykon promocji. GFKM, Gdańsk 1998
  • F.P. Seitel - Public Relations w Praktyce, Felberg, Warszawa 2003
  • A. Sznajder - Sztuka promocji. Warszawa 1996, 1999
  • M.J.Thomas (red.) - Podręcznik Marketingu. PWN 1998


Czasopisma i Internet

  • Admap (W.Bryt. - mies)
  • Advertising Age + Adageglobal (USA - dwutygod.)
  • European Journal of Marketing (W.Bryt. -kwart.)
  • Handel Wewnętrzny (Pol. - mies.)
  • International Journal of Advertising (USA - kwart.)
  • Journal of Marketing (USA - kwart.)
  • Journal of Marketing Research - (USA - kwart.)
  • Marketing Management (USA - mies)
  • Marketing i Rynek (Pol. - mies.)
  • Marketing w praktyce (Pol - mies.)
  • Media Marketing Polska (Pol - mies.)