Na specjalnościach dominują przedmioty związane z funkcjonowaniem firmy na rynku w otoczeniu międzynarodowym. Pierwszy kontakt z marketingiem w ramach studiów następuje w ramach przedmiotu marketing międzynarodowy, który jest obowiązkowy dla wszystkich studentów II roku studiów na kierunku MSG. Przedmioty realizowane na specjalnościach obejmują:
Specjalność: Marketing międzynarodowy (studia I stopnia)
Specjalność: Międzynarodowe strategie marketingowe (studia II stopnia)
W przypadku obu specjalności dużą uwagę przywiązujemy do wyrobienia praktycznych umiejętności, dynamicznych, profesjonalnych zachowań, umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami postępowania na rynku, budowania strategii marketingowych, biegłego posługiwania się nowoczesnymi mediami, znajomości języków obcych, etycznych działań rynkowych i dogłębnej analizy otoczenia krajowego i międzynarodowego.
Specjalności przygotowują do pracy w korporacjach międzynarodowych, dużych i średnich firmach polskich, specjalistycznych agencjach reklamowych i agencjach badawczych oraz umożliwiają rozpoczęcie pracy we własnej firmie. Absolwent potrafi założyć firmę, prowadzić walkę konkurencyjną, prowadzić badania rynku, kampanie promocyjne (reklamowe i public relations), zbudować i realizować funkcje marketingowe w firmie, współpracować z agencjami reklamowymi, zbudować dział sprzedaży i prowadzić politykę cenową i dystrybucję na skalę międzynarodową i krajową, jak również prowadzić biznes społecznie odpowiedzialny.