Co się studiuje na specjalnościach MM i MSM?

 

  • Jak zarządzać przedsiębiorstwem w sytuacji ostrej konkurencji ?
  • Jak zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku polskim i międzynarodowym ?
  • Jak zbudować strategie rynkowe firmy i plany marketingowe ?
  • Jak budować wartość marki ? Skąd wzięły się najmocniejsze marki na świecie ?
  • Jak badać potrzeby nabywców ?
  • Jak negocjować uwzględniając różne kultury i zwyczaje ?
  • Jak komunikować się z rynkiem ?
  • Jak prowadzić kampanie reklamowe ?
  • Jak zastosować psychologie w działaniach rynkowych ?
  • Jak sprzedawać instytucjom i firmom przemysłowym ?
  • Jak organizować reklamę i jak mierzyć jej skuteczność ?
  • Jak tworzyć wizerunek firmy, instytucji, państwa ?
  • Jak działają agencje badań marketingowych, badań opinii i agencje reklamowe ?
  • Jak organizować sieć sprzedaży ?