Co się studiuje na specjalnościach MM i MSM?
- Jak zarządzać przedsiębiorstwem w sytuacji ostrej konkurencji ?
- Jak zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku polskim i międzynarodowym ?
- Jak zbudować strategie rynkowe firmy i plany marketingowe ?
- Jak budować wartość marki ? Skąd wzięły się najmocniejsze marki na świecie ?
- Jak badać potrzeby nabywców ?
- Jak negocjować uwzględniając różne kultury i zwyczaje ?
- Jak komunikować się z rynkiem ?
- Jak prowadzić kampanie reklamowe ?
- Jak zastosować psychologie w działaniach rynkowych ?
- Jak sprzedawać instytucjom i firmom przemysłowym ?
- Jak organizować reklamę i jak mierzyć jej skuteczność ?
- Jak tworzyć wizerunek firmy, instytucji, państwa ?
- Jak działają agencje badań marketingowych, badań opinii i agencje reklamowe ?
- Jak organizować sieć sprzedaży ?