Poniedziałek 13.01.2014, godz. 13.00
Zapisy trwają do poniedziałku 20.01.2014. O godz. 12.00 ogłoszona zostanie lista uruchomionych przedmiotów. W przypadku przedmiotów 3 z 4 (2 NS1 msg) studenci, którzy zapisali się na nieuruchomiony przedmiot, mają obowiązek wypisać się i zapisać na przedmiot do wyboru, na którym pozostały wolne miejsca. W przypadku przedmiotu ogólnospołecznego do wyboru (1 NS1 ekonomia), uruchomiony zostanie przedmiot, na który zapisze się większość studentów. Studenci zapisani na drugi przedmiot zostaną po zamknięciu zapisów przeniesieni na przedmiot uruchomiony.
Piątek 17.01.2014, godz. 13.00
Wtorek 21.01.2014, godz. 15.00
Środa 29.01.2014, godz. 15.00
Zapisy trwają do środy 5.02.2014. O godz. 12.00 ogłoszona zostanie lista uruchomionych przedmiotów. Studenci, którzy zapisali się na przedmioty, które nie zostały uruchomione, mają obowiązek wypisać się i zapisać na przedmiot do wyboru, na którym pozostały wolne miejsca.
Decyzja o uruchomieniu przedmiotów w języku angielskim zostanie podjęta po zapisaniu się studentów zagranicznych przyjeżdżających w ramach programu Erasmus na semestr letni (w piątek 21.02.2014).
Czwartek 30.01.2014, godz. 15.00
Środa 5.02.2014, godz. 15.00
Pozostałe specjalności – w sprawie zapisów na seminaria proszę dowiadywać się w sekretariatach: specjalności: finanse międzynarodowe i bankowość, handel zagraniczny, marketing międzynarodowy sekretariat IHZ pok 302, International Business - pok 125, specjalności: biznes elektroniczny, międzynarodowe ekonomia menedżerska, międzynarodowy transport i handel morski - sekretariat ITiHM s. 324; specjalność teoria przedsiębiorstw sekretariat KTiL s. 133
Wtorek 18.02.2014, godz. 15.00
Zapisy trwają do poniedziałku 24.02.2014. O godz. 15.00 ogłoszona zostanie lista uruchomionych przedmiotów. Studenci, którzy zapisali się na przedmioty, które nie zostały uruchomione, mają obowiązek wypisać się i zapisać na przedmiot do wyboru, na którym pozostały wolne miejsca.