Zespół ds. Promocji przy Radzie Naukowej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego rozpoczął proces opracowania strategii, której celem ma być odświeżenie wizerunku marki PTE oraz poprawa skuteczności jej komunikacji, w również wśród pracowników naukowo-dydaktycznych, dydaktycznych oraz studentów Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza ankiety. Informacje, które zostaną uzyskane od Państwa pomogą przygotować strategię odpowiadającą na potrzeby aktualnych i potencjalnych Członków PTE.
Wypełnienie formularza zajmie ok. 15 minut. Badanie jest anonimowe.
Zbiorcze wyniki ankiet posłużą do przygotowania koncepcji strategicznej opracowywanego dokumentu.
Kwestionariusz ankiety jest dostępny pod linkiem: https://forms.gle/mMyhCSWY9zYcuo4x5
Jednocześnie informujemy, że link ten będzie aktywny do 15 września 2023 r.
Dziękujemy za poświęcony czas.