WYKSZTAŁCENIE
2005 - 2009 Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny
Stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, temat rozprawy:
Internet jako znacząca determinanta jakości obsługi klienta biur maklerskich w Polsce
1998 - 2003 Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny
Tytuł zawodowy magistra, specjalność Marketing
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
2017 - Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny, Sopot, adiunkt
2012 - 2017 Celbis Developer Sp. z o. o., Tczew, prezes zarządu
2010 - 2019 Klub Zniżek Sp. z o. o., portal zakupów grupowych, Gdańsk, członek zarządu
2004 - 2007 Biuro Usług Sezonowych Hacjenda - Marcin Krzaczek, Gdańsk, właściciel
2004 - 2007 Po-sesja s.c., kemping, Krokowa, współwłaściciel
2002 - 2005 dodomku.pl, internetowy market spożywczy, Trójmiasto, współwłaściciel
Lojalność konsumentów wobec wybranych marek smartfonów, Krzaczek Marcin, Reysowski Marek, Ekonomia Międzynarodowa, 2020, nr 31, s.185-204.
Budowanie marki prestiżowej na przykładzie wybranych azjatyckich koncernów technologicznych, Pietrzak Joanna, Reysowski Marek, Krzaczek Marcin, Gdańskie Studia Azji Wschodniej, 2020, nr 18, s.47-62.
Social shopping as a tool for promotion. Practical approach, Krzaczek Marcin, Reysowski Marek, International Journal of Emerging and Transition Economies, no. 7, vol. 1-2, year 2018.
Sztuka gry na ludzkiej próżności, Gazeta Bankowa, nr IV/2010, str. 55-59.
Nadchodzi era e-maklera, Gazeta Bankowa nr III/2010, str. 40-45.
Zainteresowania naukowe: e-marketing, e-commerce, obsługa klienta, marketing w turystyce, marketing w usługach.
Zainteresowania pozanaukowe: podróże (trekking, rowerowe), sport (koszykówka, strzelectwo, squash), muzyka (rock lat 70’ i 80’), literatura (fantasy i s-f).