Rekrutacja pracowników na wyjazdy dydaktyczne
Informacje wstępne
W roku akademickim 2024/25 rekrutacja pracowników na wyjazdy dydaktyczne odbywa się na poziomie wydziałów. Wydział Ekonomiczny otrzymał 32 miejsca. Z tej liczby 16 miejsc przeznaczonych jest na rekrutację zimową i 16 na rekrutację letnią (w przypadku braku wypełnienia liczby miejsc w rekrutacji zimowej, pula miejsc niewykorzystanych dodawana jest do liczby miejsc w rekrutacji letniej).
Zasady rekrutacji
Organem kwalifikującym na wyjazdy pracowników w ramach poszczególnych wydziałów są Wydziałowe Komisje ds. Oceny Wniosków. Komisje powoływane są przez dziekana wydziału lub osobę upoważnioną przez dziekana, w celu przeprowadzenia procedury konkursowej, składającej się z minimum 3 osób, pracowników danego wydziału. Skład komisji Wydziału Ekonomicznego: dr hab. Joanna Bednarz, prof. UG, dr hab. Przemysław Borkowski, prof. UG, dr Agata Olechnowicz-Szewczyk, dr Renata Orłowska.
Wydziałowa rekrutacja na wyjazdy STA prowadzona będzie w dwóch turach, uwzględniając planowany czas realizacji mobilności.
Ocena wniosków
Nr kryterium | Kryterium | Punkty/waga kryteriów |
1 | Prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku obcym, co najmniej rok wcześniej przed złożeniem wniosku w ramach programu nauczania na UG:
- w minimalnym wymiarze 15 godzin w danym roku akademickim lub: - powyżej 30 godzin w danym roku akademickim |
5
7 |
2 | Ocena merytoryczna wniosku STA dokonana przez Komisję | 3 |
3 | Brak wcześniejszych wyjazdów w ramach Mobilności Programu Erasmus + | 2 |
4 | Współautorstwo z autorem z zagranicznego ośrodka akademickiego/naukowego przynajmniej jednego artykułu naukowego napisanego w języku obcym, opublikowanego nie wcześniej niż na 3 lata przed złożeniem wniosku w czasopiśmie bądź wydawnictwie zagranicznym (Informacja z Bazy Wiedzy UG) | 2 |
5 | Autorstwo przynajmniej jednego artykułu naukowego napisanego w języku obcym, opublikowanego nie wcześniej niż na 3 lata przed złożeniem wniosku w czasopiśmie bądź wydawnictwie zagranicznym (Informacja z Bazy Wiedzy UG) | 1 |
6 | Złożenie wniosku mobilności STA na wyjazd do Uczelni w ramach konsorcjum Europejskiego Uniwersytetu Nadmorskiego (European University of the Seas – SEA-EU) | 1 |
7 | Działalność na rzecz rozwoju współpracy międzynarodowej wydziału/uczelni (np. organizacja konferencji międzynarodowych, przygotowywanie umów dwustronnych w zakresie współpracy dydaktycznej, przygotowanie BIP, realizowanie projektów Erasmus+, itd.) | 5 |
Procedura aplikacyjna dla pracowników
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć w formie elektronicznej (email wraz z załącznikami na adres: erazmuswyjazdywe@ug.edu.pl). Rozpatrywane będą wnioski wysłane wyłacznie w wiadomości ze służbowych adresów email. Nieprzekraczalny termin przesłania emaila i załączonych dokumentów to: dla rekrutacji zimowej 04.10.2024, dla rekrutacji letniej 10.02.2025 (decyduje czas serwera UG).
W treści emaila prosimy o wklejenie następującej tabeli (wypełnionej przez aplikującego)
1 | Nazwa uczelni na wyjazd do której składany jest wniosek | |
2 | Prosimy o podanie nazwy zajęć dydaktycznych w języku obcym, prowadzonych co najmniej rok wcześniej przed złożeniem wniosku w ramach programu nauczania na UG w minimalnym wymiarze 15 godzin w danym roku akademickim (jeżeli aplikujący takie zajęcia prowadził) | |
3 | Oświadczam, że w ostatnich 5 latach brałem udziału w wymianie w ramach programu Erasmus+ (TAK/NIE) | |
4 | Współautorstwo z autorem z zagranicznego ośrodka akademickiego/naukowego przynajmniej jednego artykułu naukowego napisanego w języku obcym, opublikowanego nie wcześniej niż na 3 lata przed złożeniem wniosku, w czasopiśmie bądź wydawnictwie zagranicznym (prosimy o wskazanie JEDNEGO takiego artykułu – musi on figurować w Bazie Wiedzy UG) | |
5 | Autorstwo przynajmniej jednego artykułu naukowego napisanego w języku obcym, opublikowanego nie wcześniej niż na 3 lata przed złożeniem wniosku w czasopiśmie bądź wydawnictwie zagranicznym (prosimy o wskazanie JEDNEGO takiego artykułu – musi on figurować w Bazie Wiedzy UG |
Dokumenty, które należy załączyć do emaila:
Wyniki rekrutacji (lista zakwalifikowanych) zostaną umieszczone na aktualnej stronie Erasmus + Wydziału Ekonomicznego (czyli w tym miejscu) w dn. 07.10.24 (dla rekrutacji zimowej)
Informacje dodatkowe