Informacje o specjalnościach

MARKETING MIĘDZYNARODOWY (MM):

Jedna ze specjalności do wyboru przez studentów na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach kierunku MSG na Wydziale Ekonomicznym UG. Wyboru specjalności można dokonać po 3 semestrze studiów. Specjalność oferowana w ramach I stopnia studiów kończąca się uzyskaniem tytułu licencjata.


MIĘDZYNARODOWE STRATEGIE MARKETINGOWE (MSM):

Jedna ze specjalności do wyboru przez studentów na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach kierunku MSG na Wydziale Ekonomicznym UG. Wyboru specjalności można dokonać w ramach II stopnia studiów,  kończąca się uzyskaniem tytułu  magistra.

 

 

Specjalność w ramach I i II stopnia prowadzi Zakład Marketingu Instytutu Handlu Zagranicznego. Problematyka marketingu wykładana jest w Instytucie Handlu Zagranicznego od 1968 roku. Od tego roku prowadzone są badania naukowe w dziedzinie marketingu.


Zakład zatrudnia obecnie 7 pracowników naukowych na etacie, dodatkowo zajęcia prowadzą praktycy związaniu z projektami i działaniami marketingowymi od wielu lat.

 

Kierownikiem zakładu jest: dr hab. Joanna Pietrzak, prof. UG

Opiekunem specjalności jest: dr Tomasz Czuba


Istotne informacje o specjalnościach prowadzonych przez Zakład Marketingu

Główne cechy specjalności MM i MSM

Korzyści ze studiowania na specjalności MM i MSM

Do czego przygotowują specjalności MM i MSM?

Co się studiuje na specjalności MM i MSM?

Jak studiuje się na specjalności MM i MSM?

Kto prowadzi zajęcia?

Z jakiej literatury korzysta się na specjalnościach MM i MSM?