MARKETING MIĘDZYNARODOWY (MM):
Jedna ze specjalności do wyboru przez studentów na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach kierunku MSG na Wydziale Ekonomicznym UG. Wyboru specjalności można dokonać po 3 semestrze studiów. Specjalność oferowana w ramach I stopnia studiów kończąca się uzyskaniem tytułu licencjata.
MIĘDZYNARODOWE STRATEGIE MARKETINGOWE (MSM):
Jedna ze specjalności do wyboru przez studentów na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach kierunku MSG na Wydziale Ekonomicznym UG. Wyboru specjalności można dokonać w ramach II stopnia studiów, kończąca się uzyskaniem tytułu magistra.
Specjalność w ramach I i II stopnia prowadzi Zakład Marketingu Instytutu Handlu Zagranicznego. Problematyka marketingu wykładana jest w Instytucie Handlu Zagranicznego od 1968 roku. Od tego roku prowadzone są badania naukowe w dziedzinie marketingu.
Zakład zatrudnia obecnie 7 pracowników naukowych na etacie, dodatkowo zajęcia prowadzą praktycy związaniu z projektami i działaniami marketingowymi od wielu lat.
Kierownikiem zakładu jest: dr hab. Joanna Pietrzak, prof. UG
Opiekunem specjalności jest: dr Tomasz Czuba
Istotne informacje o specjalnościach prowadzonych przez Zakład Marketingu
Główne cechy specjalności MM i MSM
Korzyści ze studiowania na specjalności MM i MSM
Do czego przygotowują specjalności MM i MSM?
Co się studiuje na specjalności MM i MSM?
Jak studiuje się na specjalności MM i MSM?
Kto prowadzi zajęcia?
Z jakiej literatury korzysta się na specjalnościach MM i MSM?